با پرده زبرای اداری بیشتر آشنا شویم - پرده راد

با پرده اداری زبرا بیشتر آشنا شویم

مقدمه:

پرده اداری زبرا یا زبرای ساده در رده بهترین پرده های تزئینی و کاربردی قرار می گیرد که برای هر دوی، دکوراسیون های کلاسیک و مدرن، قابل استفاده است.

پرده های زبرا که می توان گفت ترکیبی از پرده های کرکره ای و شید است، برای استفاده در ادارات و شرکت ها، دفاتر، کارخانجات، رستوران ها، سالن ها و… گزینه های بسیار فوق العاده و مناسبی هستند.

در این پست بصورت مختصر در باره این پرده توضیحاتی خواهیم داد، تا اگر در حال انتخاب و یا خرید اینگونه پرده ها برای شرکت و یا دفتر کار خود هستید، با دید بازتری اقدام به خرید نمایید.

معرفی پرده اداری زبرا یا ساده

پرده های زبرا را در واقع می توان نوعی از پرده های کرکره ای افقی دانست که در ساخت آن از پنل های متصل تور و پارچه، با ساختاری دو لایه استفاده شده است.

پرده زبرای ساده که به نام پرده شرکتی و پرده اداری هم معروف است، عموماً بصورت تک رنگ و در  رنگ بندی های مختلف در ادارات، سازمان ها، شرکت ها، درمانگاه ها، کارخانجات و… به شکل بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

اما آنچه که مهم است فقط انتخاب رنگ پرده زبرا نیست بلکه بسته به محل و مکان استفاده، این پرده می تواند از پارچه های متفاوتی انتخاب شود.

به عنوان مثال اگر پنجره های اتاق شما در شرکت و اداره ای که کار می کنید، از پنجره های جنوبی و نورگیر است، با انتخاب پارچه های ضخیم و کلفت در کنار پارچه های توری زبرا، می توانید میزان نور وارد شده به اتاق را بخوبی کنترل کنید.

زیرا که پارچه های ضخیم در کنار توری های نازک، با بالا و پایین کردن پنل های پرده و تنظیم مناسب آن، می توانند نوری ملایم و لذتبخش را در اتاق کار شما ایجاد کنند تا با کم آن فضایی آرامش بخش و خوش نور را تجربه کنید.

این پرده با داشتن ویژگی های بسیار زیادی که دارد توانسته است برای اغلب سلایق طرحی را ارائه کرده و حرفی برای گفتن داشته باشد.

پرده زبرای اداری و یا ساده بصورت دو لایه است و بصورت موازی بر روی یکدیگر قرار می گیرد و حالت سایه روشن را ایجاد خواهد کرد، که در عین سادگی می تواند زیبایی چشمگیری را در اتاق ها و دفاتر کاری، ایجاد کند.

با پرده زبرای اداری بیشتر آشنا شویم - پرده راد

نحوه عملکرد پرده زبرا

در پرده های زبرای دستی با کمک یک زنجیر و یا طناب، می توان حالت پرده را تغییر داد و با کشیدن زنجیر تعبیه شده در یک طرف پرده و بدون نیاز به جمع کردن آن، در حالتی که ساختار لایه ای پرده تا 90 درجه قابل تنظیم است، نور ورودی را به دلخواه تنظیم کرد.

بدین صورت می توانید در شب برای حفظ حریم شخصی خود و کارکنان دیگر، پنل های پرده را ببندید و در طول روز هم از نور طبیعی خوشید و اثرات مثبت آن استفاده کنید.

اما پرده های زبرا در نوع برقی و ریموت دار و یا حتی در نوع اتوماتیک هم وجود دارند، که صاحبان مشاغل و حِرَف، با توجه با مکان و جایی که می خواهند پرده را در آن نصب کنند و با در نظر گرفتن نیاز و همین طور بودجه ای که می خواهند به این امر اختصاص دهند، می توانند از هر کدام از انواع پرده های زبرا برای دفاتر خود تهیه و خریداری کنند.

پرده های زبرا، علاوه بر پرده زبرای اداری و ساده، دارای انواع دیگری مانند زبرای گل دار و زبرای تصویری با طرح سفارشی هم هستند که می توانید متناسب با شغل خود طرح مناسبی را بر روی پرده در نظر بگیرید و از طریق سفارش آن، پرده دلخواه خود را داشته باشید.

با پرده زبرای اداری بیشتر آشنا شویم - پرده راد

قیمت و اندازه پرده های زبرا

یکی از مسائل مهم برای خریداران بخصوص در مقیاس بالا، قیمت تمام شده پرده زبرا اداری است که باید مقرون به صرفه تمام شده، ضمن اینکه باید پرده ها از کیفیت و دوام بالایی هم برخوردار باشند.

البته طراحان و تولید کنندگان پرده به این مورد هم توجه خاص داشته و قدرت خرید مشتریان را در این زمینه در نظر گرفته اند و پرده هایی با کیفیت های مختلف و با قیمت های متفاوت تهیه کرده اند.

پرده زبرای ساده اداری در عین سادگی، دارای تنوع در طرح، نقش و رنگ با کیفیت های و قیمت های متفاوت و بسیار زیبا و جذاب است، که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت ها و ادارات مختلف باشد.

اما اندازه پرده های زبرا، در ارتفاع و قد پرده محدودیتی وجود ندارد، ولی حداکثر عرض پرده بطور یکدست و یک تکه 280 سانتی متر است و اگر بخواهید عرض پرده زبرا را بیشتر از این در نظر بگیرید، باید آن را بصورت دو تکه تهیه و نصب کنید.

با پرده زبرای اداری بیشتر آشنا شویم - پرده راد

مزایای پرده زبرای اداری عبارتند از:

  • دارای ظاهری زیبا، جذاب، مدرن و شیک
  • دارای طرح ها و رنگ های متنوع و مناسب
  • عملکردی ساده و آسان با کارایی فوق العاده
  • امکان کنترل و تنظیم نور بطور دلخواه
  • نصبی آسان و سریع
  • کیفیت، دوام و طول عمر بالا
  • قابل استفاده در جاهای مختلف اداری، تجاری، مسکونی و…

این پرده دارای مزایای دیگری هم هست که با استفاده از آن به این ویژگی ها، بیشتر پی خواهید برد.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *