شناخت دیگرخصوصیات پرده سان اسکرین - پرده راد

شناخت دیگر خصوصیات پرده سان اسکرین

مقدمه:

تمامی خصوصیات پرده سان اسکرین و جدید و مدرن بودن آن و همین طور جذابیتی که در ظاهر محیط ایجاد می کنند، باعث می شود تا نگاه ویژه تری به آن ها داشته باشیم.

با توجه به ویژگی ها و مزایای زیاد این پرده، این پست را هم اختصاص به بیان برخی دیگر از آن ها داده ایم تا از این بابت مطلبی از قلم نیفتد.

البته این پرده دارای مزایای فراوانی است که می توان آن ها را شناخت و با توجه به آن ها پرده ای مناسب را برگزید.

پس در آخرین مطلبی که به این پرده اختصاص داده ایم، همچنان با ما در سایت پُر مخاطب پرده راد همراه باشید و قبل از خرید و انتخاب پرده ی مورد نظر خود، حتماً مطالب قابل تأمل در این رابطه را مطالعه کنید.

 

خصوصیات پرده سان اسکرین

می دانید که تفاوت عمده ی پرده های شید ساده و شید سان اسکرین در جنس پارچه و نوع بافتی است که در آن ها بکار رفته است.

این پرده ها امکان عبور نور مناسب تؤام با دید مناظر بیرونی را فراهم کرده و در رنگ بندی های مختلفی به بازار عرضه می شوند.

پس اگر قصد دارید همزمان از نور خورشید و منظره های جذاب و زیبای فضای بیرون استفاده کنید، بهترین انتخاب شما می تواند پرده ی شید سان اسکرین باشد.

اما برخی از ویژگی های  دیگر این پرده شامل موارد زیر می شوند.

جلوگیری از رنگ پریدگی وسایل

یکی از مزایای بسیار خوب استفاده از این نوع پرده ها در این است که چون از تابش زیاد و مستقیم نور همچنین اشعه ماوراءبنفش آفتاب و کلاً اشعه های مضر خورشید به داخل فضا جلوگیری می کنند، مانع از رنگ پریدگی و کم رنگ شدن وسایلی مانند، فرش، مبلمان، روتختی و دیگر وسایل و دکوراسیون اتاق ها خواهند شد.

دید کافی و مناسب از محیط بیرونی

با اینکه این پرده ها می توانند نور زیادی را فیلتر کرده و میزان نور مناسبی را به محیط وارد کنند، اما از میدان دید شما نسبت به بیرون نکاسته و مقدار دید شما را نسبت به فضا و مناظر بیرون، حفظ خواهند کرد.

بدین طریق افراد کماکان می توانند از دیدن مناظر زیبا و دلپذیر بیرون لذت برده و همانند گذشته از آن استفاده کنند.

شناخت دیگرخصوصیات پرده سان اسکرین - پرده راد

حفظ حریم شخصی و خصوصی در طول روز

از خصوصیات پرده سان اسکرین این است که این پرده ها قادرند که حریم شخصی و خصوصی افراد را در طول روز بخوبی حفظ کرده و مانع دید از سمت خارج به داخل شوند.

اما اگر در شب چراغ ها را روشن کنید، بدون شک عکس این موضوع اتفاق خواهد افتاد و متأسفانه افراد می توانند به محیط شما اشراف داشته باشند!

اما نگرانی به خود راه ندهید، چرا که برای داشتن این پرده های شیک، زیبا و مدرن هم فکری اندیشیده شده و برای رفع این مشکل، بویژه اگر آن ها را در فضاهای مسکونی مورد استفاده قرار می دهید، می توانید از پرده های دو مکانیزه استفاده کنید.

در این پرده ها علاوه بر لایه رویی که از شید سان اسکرین تهیه شده است، یک لایه در پشت آن بصورت آستری پرده تعبیه شده است که این مشکل را مرتفع کرده و در شب و وقتی که چراغ ها روشن هستند، مانع دید افراد به سمت فضای داخلی شده و بدین طریق حریم شخصی افراد بخوبی حفظ خواهد شد.

تلفیقی از پرده های اسکرین با دیگر پرده ها

از پرده های اسکرین می توانید به همراه دیگر پرده ها هم استفاده کنید، به این ترتیب که این پرده را به عنوان آستری و یا پشت پرده های دیگر اضافه کرده و از ترکیب جدیدی که حاصل می شود لذت ببرید.

استفاده ی ترکیبی از پرده های شید رول اسکرین شفاف، بخصوص با پرده های پارچه ای مناسب، این پرده را بسیار شیک و جذاب جلوه داده و فضایی خاص و جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

قابلیت چاپ بر روی پرده

از دیگر خصوصیات پرده سان اسکرین قابلیت چاپ هرگونه عکس، تصویر، لوگو و آرم شرکت هاست که بسیار با کیفیت عرضه شده و در آن وضوح تصویر، شفافیت و کیفیت بالای رنگ به نمایش گذاشته می شود.

در مراکز اداری و تجاری و همچنین فروشگاه های بزرگ، بیشتر از پرده های اسکرین چاپی استفاده می کنند و علت آن هم ویژگی کنترل نور، ایجاد زیبایی بیشتر در دکوراسیون داخلی و تبلیغاتی است که می توان با چاپ تصویر بر روی پرده انجام داد.

شناخت دیگرخصوصیات پرده سان اسکرین - پرده راد

قابلیت شست و شوی راحت و آسان

این پرده ها به همان اندازه که ساده هستند، به راحتی هم قابل شستشو و نظافت می باشند و شما بدون نیاز به باز کردن آن ها می توانید آن ها را گردگیری، لکه گیری و تمیز نمایید.

پس بطور خلاصه می توان مزایای پرده های سان اسکرین را اینگونه برشمرد.

  • جلوگیری از ورود اشعه های مضر خورشید مانند اشعه UV
  • امکان ورود و عبور مناسب نور از بیرون به داخل
  • امکان دید فضای بیرونی در طول روز با وجود آویختن پرده ها
  • غیر قابل اشتعال و ضد حریق بودن به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب در بافت پرده
  • دارای طرح ها و رنگ بندی های متنوع
  • صرفه جویی در مصرف و هدر رفت انرژی
  • قابلیت شستشوی آسان و امکان استفاده از اسپری محافظ نانو
  • امکان چاپ نقوش و تصاویر دلخواه بر روی پرده
  • قابلیت استفاده در دو مکانیزم دستی و برقی
  • امکان نصب با رول جمع شونده بدون استفاده از کانال

از دیگر خصوصیات پرده سان اسکرین نصب سریع، راحت و آسان آن است که بدون نیاز به فرد حرفه ای می توانید پرده را براحتی نصب کنید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *