ویژگی ها و مزایای پرده های اورسی را هم بدانیم - پرده راد

ویژگی ها و مزایای پرده های اورسی را بدانیم

مقدمه:

در مطلب قبلی در باره ی پرده های اورسی توضیح دادیم و دانستید که این پرده ها هم در واقع نوعی از پرده های شید هستند که شباهت هایی هم با پرده های سیلوئت دارند.

پرده اورسی نوع خاص و مدرن تری از پرده های امروزی است که ظاهری زیبا و چشم نواز دارد و می توانید بویژه آن را در محیط های اداری و دفاتر کاری استفاده کنید و از مکانیزم و نحوه عملکرد و زیبایی آن به بهترین شکلی بهره مند شوید.

در این مطلب به مزایای این پرده ی مدرن خواهیم پرداخت و خصوصیات آن را معرفی خواهیم کرد تا شما را با این پرده ی شکیل و جذاب که کمتر معرفی شده است، بیشتر آشنا کنیم.

ویژگی ها و مزایای پرده های اورسی را هم بدانیم - پرده راد

معرفی مزایای پرده هایِ اورسی

پرده های اُرسی نوع خاصی از پرده های رولی هستند که پس از باز کردن کامل پرده ها به سمت پایین و تا انتها، امکان سایه روشن شدن برای پرده ها با حرکت پنل های پارچه ای پرده فراهم خواهد شد.

این پرده که مانند پنجره های اورسی قدیم حالتی مشبک و بسیار زیبا و جذاب دارد، دارای مزایا و ویژگی هایی است که به آن ها اشاره ای خواهیم داشت.

برخی از مزایای پرده اورسی عبارتند از:

جنس این پرده از پلی استر است.

الیافی که در بافت این پرده بکار برده شده است، دارای ویژگی آنتی استاتیک یعنی ضد ذرات گرد و غبار و چربی است و برای همین بسیار دیرتر از پرده های دیگر کثیف و آلوده خواهد شد.

مزیت دیگر الیاف این پرده این است که خاصیت آنتی یووی داشته و محافظ رنگ در برابر اشعه ی خورشید است و بدین لحاظ از مقاومت بالایی نسبت به پرده های دیگر برخوردار خواهد بود.

این پرده قابلیت کنترل نور و پوشانندگی را به میزان دلخواه برای شما فراهم خواهد کرد.

از همه مهمتر اینکه، شبکه هایی که در پرده های اورسی ایجاد می شود، از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.

این پرده به سادگی بر روی سقف و دیوار نصب می شود.

پرده اورسی قابلیت کنترل و هدایت نور و پوشانندگی فضا را به میزان دلخواه شما دارد.

این پرده را می توانید هم به صورت دستی و هم برقی و با استفاده از ریموت کنترل تهیه و خریداری کنید.

مدرن و شیک بودن و استفاده راحت هم جزو یکی دیگر از مزایای این پرده است.

ویژگی ها و مزایای پرده های اورسی را هم بدانیم - پرده راد

تفاوت پرده هایِ شید رول با پرده اُورسی

گفتیم که مکانیزم و عملکرد این پرده شبیه به پرده های شید و یا زبرا است، اما این دو پرده علاوه بر شکل ظاهری تفاوت هایی را هم با یکدیگر دارند، که یکی از آن ها قابلیت در تنظیم ارتفاع پرده است.

بدین معنا که پرده های شید و یا زبرا را به هر اندازه ای که بخواهید می توانید تنظیم کرده و در آن حالت سایه روشن ایجاد کنید، اما در پرده ی ارسی برای ایجاد سایه روشن و هدایت نور به داخل فضا، باید ابتدا پرده های اورسی را تا انتها به سمت پایین هدایت کرده و بعد در پنل های پرده تغییر ایجاد کرده و حالت سایه روشن بوجود آورید.

تفاوت دیگر این پرده ها با پرده های دیگری که نام بردیم، در میزان نوردهی آن هاست، چون نوردهی پرده اورسی بسیار ساده تر انجام شده و شبیه به پرده های سیلوئت عمل خواهد کرد.

فضاهای قابل استفاده

این پرده ها را به دلیل ویژگی هایی که دارند می توانید در اکثر فضاها بکار گیرید، اما پرده های زیبای اورسی بخصوص برای نصب در جاهایی مانند فضاهای اداری، دفاتر کاری، سالن ها، نمایشگاه ها، مراکز تجاری و… بسیار مناسب، شکیل و زیبا خواهند بود.

اما از زیبایی و جذابیت این پرده ها می توانید علاوه بر محیط های کاری و تجاری، در اتاق های مختلف فضاهای مسکونی و ویلاها هم استفاده کرده و از تماشای آن ها لذت ببرید.

بهتر است این نکته را هم بدانید که قیمت پرده ی اورسی هم به مانند خیلی از پرده های دیگر، بصورت مترمربعی محاسبه می شوند، بدین شکل که متراژ پرده را در قیمت واحد آن ضرب می کنند و متراژهای کمتر از یک و نیم متر در هنگام خرید به اندازه همان یک و نیم متر محاسبه خواهند شد.

ویژگی ها و مزایای پرده های اورسی را هم بدانیم - پرده راد

خُب حالا که با پرده های اورسی بیشتر آشنا شدید، می توانید در لیست خرید خود برای پرده، نام این پرده ی زیبا را هم ذکر کنید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *